Liseberg!

Jodå, det blev Liseberg efter det att vi sett Sydafrikalaget Rosina Highschool bli
krossat på Heden.
Vi gick runt där en stund och kikade, hade som vanligt ingen otur vid godishjulen.
Jag hade ju tänkt mig att jag skulle gå hem med en stor Marabouask under armen,
men inte då.

Tillbaka till Heden för att se vårt favoritlag Liberty från Ghana, men då hade resten
av Göteborg vaknat dom också och insett att det spelas kul fotboll.
Det var så j-a mycket folk nere på Heden så det gick knappt att se något av matchen.
Dom vann i alla fall och ska spela match i kväll igen, men då orkar jag inte ta mig
tillbaka till stan igen.

Nu ska jag lägga upp fötterna och vänta på att kräftorna tinar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0