Publikdragare på Liseberg

Nu går det bra för Liseberg!
Första så störtar Rainbow och idag fastnar Lisebergstornet 48 meter upp.
Läste att flera av Lisebergs åkattraktioner är 25 år gamla, kanske dags att
ta och pigga upp maskinparken med lite nya moderna maskiner.
Känner mig ganska så nöjd med att jag höll mig på marken när vi var på
Liseberg idag, även om vi en stund talade om att åka upp i tornet.

Så här i efterhand så känns det som ett klokt beslut att avstå.

Det finns antagligen liknande siffror för tex Gröna Lund, men detta gör ju
inte att jag känner mig lockad att sätta mig i någon av åkattraktionerna.
Med tanke på hur många besökare dom har så är väl kanske 50 skadade
inte så mycket, det är nog farligare att springa över gatan utanför Liseberg.
Men ändå......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0