Vad hade jag för det?

Gick en halvtimme tidigare än vanligt från jobbet idag, tyckte att det var så härligt väder
att jag ville hem snabbt. Men vad hade jag för det?
Upptåget var inställt så jag fick stå 45 minuter i stället för 15 och vänta i Upplands Väsby,
det var den tdidiga hemkomsten det.

Varmt och gott nu, hoppas det håller sig över helgen så jag får möjlighet att sola lite.
Känner mig blek och eländig igen så det behövs bättras på.

Dom här ungdomarna kommer nog att fundera lite över vad det är dom har medverkat i,
tror nog att det är en och annan som kommer ha ångest efter partyveckan i solen.
Det är en konstig människosyn som dom har som driver dessa ställen.

På tal om konstig människosyn, den gravida mannen då?
Han har alltså genomgått hormonbehandlingar för att bli man och sedan blir han
gravid och full med kvinnliga hormoner.
Hur funkar det? Påverkar det barnet på något sätt?
"Jag har legat i min pappas mage", det blir inte lätt att förklara för den lilla tösen hur
hon har kommit till och ut i den här världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0