Skenar in och ut i värmen

Vilken sommar vi har fått och perfekt timat med några lediga dagar också.

Försöker ligga här.....



men det är ju så varmt att jag skenar upp och ner hela tiden.
Hoppas ingen tycker att jag hamnar i den här kategorin....

Idag ska Emma och King flytta in till stan för några månader, så vi ska köra in
hur mycket väskor som helst åt dom. Vi ska hjälpa dom få igång internet och
flytta över TV-boxen så dom får lite fler kanaler att titta på.

Jag ska in till Emma på Stadium också och kolla om dom har någon ny bikini
åt mig, jag lyckades ju ha sönder först en på Teneriffa och sedan hade jag
sönder min andra när vi var på Rhodos. Den är provisoriskt lagad nu,
men det skulle vara trevligt att kunna öppna bh:n och slippa dra den över
huvudet varje gång.
Vi får se vad Emma har att erbjuda idag.

Så är det dags då, fotboll för hela slanten.
Det är ju kul att titta på bra fotboll, men jag kommer väl antagligen bar orka
följa Sveriges matcher. Vi får väl hjälpa King hålla en tumme för Portugal också.
Har väl inte så stora förhoppningar att min nya favorit, Majstorovic ska få spela.
Men man vet ju aldrig.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0