Pabloiter

Igår var det så dags för Grillfesten i Dianelund, årets möte med nya och gamla Pabloiter.
Kul att få träffa och krama om "gamlingarna" och trevligt att bli bekant med dom nya.
Margot hade som vanligt laddat upp ordentligt till grillen, ingen behövde gå därifrån med
tom mage.  Och ingen behövde vara särskilt törstig heller......
Som vanligt bjöds det på många glada skratt, det är verkligen en härlig samling människor.

Ni vet ju det ni Pabloiter, att jag anser ju fortfarande att jag tillhör er på något vis.

Kvällen avslutades mycket trevligt med ett litet glas inne vid Centralen innan vi var några
som äntrade sista tåget mot Uppsala. Skrattade så jag nästan grät på tåget också,
det är så när man åker med riktiga knasbollar :o)

Det var inte så där väldigt kul att rulla ur sängen i morse, det kändes att jag hade kul igår.
Skulle tippa att det blir tidigt i säng i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0