Snart student...

Vad fort tiden går när man har mycket att göra.....



På torsdag tar David studenten och tiden bara flyger iväg.
Idag var vi och handlade det mesta, i morgon kommer Maria hem och ska hjälpa till
med att göra smörgåstårta. Trevligt att ha proffshjälp.
Själv ska jag baka tårtbotten i morgon och försöka städa, vilket ju inte är något jag
gör med glädje.
Försökte idag få genom med en kollega att jag kan åka hem till henne och tvätta
om hon åker hem till mig och städar. Vilken dröm det vore.

Hade ont i bröstet i morse och mådde illa, men det gick över så det var väl ingen fara då.

Undrar hur det gått för Bodil, hörde att hon hade fem minuters-värkar mitt på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0