Upp med stången!




Tidig väckning idag också *pust*
Jag är med och arrangerar midsommarfirandet här i Storvreta, så nu är det dags att kasta
i mig lite frukost och sedan fara iväg för att börja jobba.
Vi ska bygga tält mm och förbereda så att Storvretaborna kan komma ner och fira med oss.
Som vanligt blir det lotter, chokladhjul, café mm innan stången reses och dansen kan börja.
Före dess har en traktor kört ett par turer genom Storvreta för att köra barnen ner till festplatsen
i en lövad vagn.
Förra året stod jag och sålde lotter, vi får se vad jag får göra idag.

Just nu skiner solen, vi får hålla tummarna för att det fortsätter så i alla fall fram till kl 14.



Hoppas ni får en härlig midsommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0