För mycket kärlek

 

För mycket kärlek är inte bra ibland, fråga Björn Gustafsson så får ni höra.
Han klarade inte av att vara kvar på festen efter Melodifestivalen eftersom kvinnorna
var som galna efter honom.
Inte lätt för en liten pojke att hantera den situationen.

"Dödshoppet" på slutet av dansen gjorde han inte i Globen på repet i fredagen,
då hoppade han upp i famnen på sin danspartner i stället.

Visst är Sannas låt vacker, men jag tror att Charlotte klarar sig bättre i Belgrad,
hon har gjort det förr och vet vad som väntar henne.
Hoppas det går bra för henne där bland alla östlåtarna.
Jag hade ju gärna sett att vi skickat dit mina favoriter Rongedal, men tom jag inser
att Perelli har större chans där nere.

Jag har tillbringat söndagen under en filt i soffan, för det mesta sovandes.
Har ont i huvudet och halsen, är rädd att jag är på väg att drabbas av det mina kollegor
låg däckade av förra veckan.
Jag kämpar mot, för jag ska ju till Tibblehallen i morgon och titta på innebandy :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0