Hoppsan!

Måndag igen, höll jag på att säga.
Det blev en snabb avfärd hemifrån i morse, såg på nätet att mitt tåg var inställt så det blev
snabba ryck för att hinna med 5.33-tåget i stället *pust*
Som tur var så låg jag inte och drog mig så länge i morse utan jag kunde snabba mig iväg.
Naturligtvis var tåget jag åkte med sent, jag missade precis pendeln i Upplands Väsby så
jag kom ju tyvärr inte 30 minuter tidigare till jobbet bara för att jag åkte så mycket tidigare.

Besvikelsen från igår har väl lagt sig lite och nu är det väl bara att se fram mot nästa säsong
för Storvreta IBK. Trots allt så har killarna gjort en bra säsong, dom var ju uträknade av alla
pga orutinerat lag osv när vi startade i höstas.
Nu blev dom två i serien och gick till kvarsfinal, det är ju inte illa pinkat för ett lag som inte
skulle klara sig alls. Eller hur?
Kan bara hålla med Noél, vi får med förtröstan se fram mot nästa säsong.
Läs också Micke Karlssons tankar.........

Den här killen har varit med om något utöver det vanliga.
Tänk att ligga där och höra hur läkarnas dödsförklaring, läskigt.

Men dom som plockade ut pengar från den här bankomaten, dom ska nog inte hoppas
för mycket. Banken vet ju precis vilka som fått ut felaktiga belopp, det kommer nog ganska
så snart att ske korrigeringar på deras konton.
Men man vet aldrig, dom kanske har tur och klarar sig med en extra slant i fickan.

Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

vad ska du hitta på idag? :)

2008-03-25 @ 08:44:40
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0