Rosa och röd, hur snyggt är det?

Jag ser för djävlig ut idag!

Tänkte snygga till mig lite igår, gå till solariet och få lite mer färg.
Visst har jag fått färg, men inte den bruna fina som jag hade tänkt mig.
Jag är så j-a röd och rosa så ni kan inte tro!
Det solariet kan jag glömma, min hud klarar tydligen inte av den behandlingen.

Nu får jag sitta här med flammande kinder och helrött bröst.
Bröstet kan jag ju skyla med en sjal, men ansiktet........
Ja ja, jag bleknar väl så småningom.

Blev lite glad när jag läste tidigare att om jag nu skulle få problem med blindtarmen
så kan man numera operera den genom munnen, så man slipper få fler fula ärr
på magen och blir kurant snabbare.
Vad man glömde tala om i den presskommunikén var att man lyckades ju inte direkt
varje gång med operationen. Vad jag förstår så har man använt metoden tre gången,
varav två misslyckats.
Den här tjejen fick lungan punkterad när man skulle ta bort hennes blindtarm.
Jag får väl hoppas att min blindtarm inte bråkar med mig förrän doktorerna har lärt sig
metoden bättre.




Kommentarer
Postat av: Ida K

Fy fan,stackarn... Då hade t.o.m en halvdålig b.u.s suttit bättre...

2008-03-19 @ 11:45:19
URL: http://innebandynorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0