135 miljoner

Vad skulle jag göra om jag vann 135 miljoner?
Det går ju inte ens att tänka hur mycket pengar det är..............

Här är förklaringen till varför mina barn är så smarta.
Det beror alltså inte bara på att dom har en så smart mamma :o)
Eller så beror det på att dom har en så smart mamma som ammade länge.

Igår var jag på möte på kvällen, och när jag kom hem var en av byråerna hopsatt.
Ska försöka se till att flytta över mina saker till den idag så att jag kan kasta ut den gamla.
Snart ska ni se att jag har ett riktigt snyggt sovrum!

På mötet lyssnade jag på en kvinna som talade om Grottan, som bedriver verksamhet
för dom hemlösa i Uppsala. Hemlösa kan komma dit och äta, byta kläder och få hjälp
med att tex ringa osv.
Det ska tydligen finnas ca 300 hemlösa i Uppsala som myndigheterna vet om, och
förutom det något hundratal som inte vill ha med myndigheterna att göra.
Man tror inte att det kan finnas så många, men dom finns tydligen många runt omkring oss.

Ska se till att tvätta av tangentbordet när jag kommer till jobbet idag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0