Hoppsan igen!

Nu visar det sig att Perelli inte ens gick vidare från semin på folkets röst,
utan det var juryn som fixade dit henne.
Det måste kännas som en käftsmäll för en som trott sig vara en riktig favorit.

Jag tyckte Charlotte gjorde ett bra framträdande, men det räcker ju inte längre.
Det är ju politisk röstning som gäller.....

Björn Gustafssons röstkupp?
Jag tycker verkligen om honom, men för resten av världen så gjorde han väl
bara intrycket av att vara en mycket trög blondin.
Svårt att tro att några andra än vi svenskar tyckte att hans bortkomna lilla
pojke var rolig, dom trodde nog bara att han var blåst.

Båda mina flickor kom smygande för en stund sedan och väckte mig med
ett morsdagspaket i handen.
Paketet innehöll en fin klänning, något jag har gått och kikat efter i butikerna
men inte hittat så den blev jag jätteglad över.
Härligt att ha båda tjejerna hemma, nu är det bara lillebror som saknas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0