Mina tanter

Jag har varit på möte med mina tanter i kväll.
I kväll delades det ut veterantecken till tre kvinnor som varit med i föreningen i 25 år,
dom var så stolta och rörda under cermonin. Härligt att se.
Jag stack hem innan middagen, ville komma hem och försöka komma i säng.
Jo hej du, jag sitter ju här i stället för att krypa ner i sängen.......
Men det beror på att jag tänkte att jag skulle höra hur det går för Perelli.

Idag så blev en av mina kollegor dålig på jobbet och en annan kollega fick följa med
henne till akuten. Jag hoppas att hon snart mår bättre och att det inte är något allvarligt.

I morgon är det fredag, sista dagen den här veckan jag måste väcka tuppen.
Ser verkligen fram mot att få sova på lördag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0