Söndag

En lugn dag...
Vet inte om jag vill kalla det för sovmorgon, men jag sov ju i alla fall tre timmar längre än
vad jag kommer att få sova i morgon bitti.
På fm ringde svärmor och ville komma ut och titta på vår nya säng, så det fick bli en paj
till fikat. L-P hade köpt någon färdig variant där man hade bär och pajdeg fryst i en delad
påse, hallon och björnbär. Jag kunde inte låta bli att peta ner lite rabarber också. Kanongott!

Gräddstuvad lever, vad sägs om den middagen?

Nu ska L-P strax ut och övningsköra med Emma, det börjar närma sig nu.
Det vore skönt om hon hade körkortet klart nu till sommaren.

Nu vet jag varför mina barn är så smarta.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0