Nu så...

Nu så är det städat inne i tvättstugan.
Jag hade hoppats att det skulle bli en promenad ute i det vackra vädret, men inte då.
L-P fick för sig att just den här dagen var den absolut bästa för att städa inne i tvättstugan
och började riva ut allt som fanns där inne.
Och det var inte lite kan jag tala om!
Tror det fanns tre miljoner golfbollar och nästan lika många innebandybollar där inne.
Jag har förhoppningar om att dom kommer att förpassas någon annanstans, men jag
ska nog inte hoppas för mycket.
Golfbollarna kanske han behöver för att ha några att slå bort, men innebandybollarna?
Ja ja, har dom stått där inne så länge kan dom väl stå där ett tag till.

Emma ringde och var sugen på langos, synd för henne att vi plockat fram lite entrecote.

Har ont i vänster handled och i ryggen, det straffar sig att vara flytthjälp och sedan städa.

Såg ni Jesper Blomqvist åka skridskor igår? Vilken lirare!
Vilket lyft han gjorde. Modig tjej, att våga lyftas så där av någon som inte är van.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0