Snökaos?

SMHI varnar för snökaos och storm.
Helt underbart, det betyder att tågen kommer antagligen inte gå som dom ska.
Hoppas att dom kommer att gå över huvud taget, måste ju ta mig till Stockholm i morgon.
Ska ut på roligheter med en kompis på kvällen.

Idag var vi med King och köpte varmare skor, det behövde han verkligen nu.
Han har ju aldrig sett så här mycket snö, undrar vad han tycker om det egentligen.
Synd om första riktiga kontakten ska bli med en snöstorm och inte lite fint snöande
som det såg ut att kunna bli under dagen.



Nu längtar jag allt lite tills vi kan sätta upp ljusen på huset, tycker att det blir så otroligt mysigt
när dom kommer upp.
Måste dyka in i klädkammaren också och hitta adventsljusstakar mm som ska fram nästa
helg, den lådan verkar ju alltid ligga underst och längst in när jag ska ha den.
Visst är det väl härligt när ljusen kommer fram i alla fönster, det känns mycket varmare och
mysigare då. Vi behöver det i mörkret nu.

Vi var en sväng och fikade hemma hos mamma och pappa, fick med mig en kappa därifrån.
Den kommer säkert till användning snart.

Det ska bli spännande att höra reaktionerna på jobbet efter vår VD:s utspel igår.


Jo, om nu någon undrar.
Smörrebröden var jättegoda igår, och det var snapsarna också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0