Trevlig kväll med Carl Philip

Hela dagen igår tillbringade jag ju i soffan med Dirty Sexy Money, skönt att bara softa.

Kvällen tillbringade vi med mina styrelsekollegor, hur kul som helst.
Vi träffades först på Plock vid Dragarbrunnsgallerian, ett mysigt ställe där vi fick
lite bubbel och tapas. Efter att ha suttit där och pratat ett tag gick vi vidare till
restaurang Carl Philip. Där har man precis öppnat upp igen i ny regi, det var fjärde
kvällen dom hade öppet.
Vi fick en kanonkväll där. God mat, goda viner och suverän service.
Det är verkligen ett ställe jag kan rekommendera.

Efter några öl på Pitchers så åkte vi så bussen hemåt mot förorten igen.
Mätta och glada efter en trevlig kväll tillsammans.
Jag hoppas verkligen att vi kommer att fortsätta jobba tillsammans, det är en
härligt gäng som det vore synd att splittra.

Lördagen tog ut sin rätt, jag vaknade inte förrän kl 11.40 idag.
Vaknade väl till lite halvt lite tidigare också men jag tyckte inte det var nödvändigt
att gå upp för tidigt. Trodde inte mina ögon när jag såg hur mycket klockan var
när jag till slut vaknade riktigt.

En promenad som slutade på ICA där vi köpte lite gott att äta.
Nu ska jag avsluta kvällen i TV-soffan, det får väl bli en hyfsat tidig sänggång idag
så jag orkar gå upp i morgon.
Ny jobbvecka med tidig väckning, förutom på tisdag när jag får lite sovmorgon.
Har ett läkarbesök så jag kommer att jobba hemma vid köksbordet den dagen,
det betyer ju att ju att jag slipper gå upp kl 5 och kan lyxa till det med att ligga kvar
när L-P går iväg på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade in här lite bara :)

2008-11-16 @ 18:31:06
URL: http://emmacandell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0