Ring my bell

En tur till Gränby Centrum idag igen, glömde ju köpa födelsedagspresenter igår.
Brollan fick en upplevelse, det ska bli spännande att se vad han väljer att göra.
Syster Yster fick något att värma sig med.
Jenny hade bakat en så god tårta, som tur var så var vi många där så jag kunde
inte sitta och glufsa i mig av den.

Det blev en tur ut till kyrkogården i Vänge på vägen hem, mamma ville titta till
mina morföräldrars grav. Naturligtvis hamnde vi på ICA Maxi på tillbakavägen
så nu finns det nytt kött i frysen.

David och Camilla var hemma och fikade och både David och L-P skrek rätt ut
när jag ville sätta på den nya filmen och sjunga lite.
Jag köpte "Mamma Mia", vi har ju inte hunnit se den på bio så det blir premiär
här hemma snart. Får väl sjunga upp mig lite innan för jag antar att jag kommer
att ha svårt att inte sjunga med.
Hojta till om ni vill komma hem och sjunga med mig :o)
Maria, det är kanske något för din porrbio?

Läste lite mer om mina fiskar.
Visst låter det lite spännande, men samtidigt lite läskigt.
Tänk att ha en massa djur som käkar på fötterna.........

Storvreta fick åka norrut för att spela match den här helgen, och våra iskalla
killar gjorde tydligen en bra match mot Umeå. Kul att se att det inte spelar så stor roll
att  våra stjärnor är borta, det finns andra som kan kliva fram och fylla deras plats.



Anita Ward - Ring my bell


Kommentarer
Postat av: Maria

JAAA det låter bra för lilla biografen, jag vet fortfarande inte vad den ska heta? Naughty raspberry-cave?

2008-12-01 @ 13:05:18
Postat av: Maya

Jag tänkte att du inte kan prata om mig, jag har ingen porrbio såvitt jag vet

2008-12-01 @ 18:48:23
URL: http://www.metrobloggen.se/mayamzungo
Postat av: Mona

Maria

Det är med skräckblandad spänning jag väntar på att få inviga den :o)



Maya

Kan tro att du funderade

2008-12-01 @ 18:53:17
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0