Fredag.....

I morse åkte det på dubbla kalasbyxor och kappa i stället för jackan jag brukar använda,
det var ju riktigt kallt. Tur att jag drev igenom att vi äntligen skulle fixa motorvärmare till
bilen, det gör ju det hela mycket smidigare och snabbare när vi ska iväg på morgonen.
Det är ju inte så kul att stå och skrapa rutor i tio minuter för att sedan åka i fyra minuter
till stationen.

Vi var på filmpremiär på eftermiddagen.
Firmans reklamfilm inför julen premiärvisades och vi fick alkoholfri glögg och pepparkakor.
Alkoholfri glögg är väl ingen höjdare, men det var i alla fall gott med russin och mandel.

Jag hade sällskap med Lillpojken på tåget hem, det var ett tag sedan.
Han vill ju av någon anledning inte åka med oss längre utan han åker tåget före oss både
på morgonen och eftermiddagen. Ja ja, han har väl någon bra anledning till det.

Två personer har idag frågat om jag läst UNT's fredagsbilaga City.
Madeleine Kihlman har idag en krönika där hon beskriver en man som är misstänkt lik
den mannen som jag fick spel på för ett tag sedan.
Kan det vara samma tror ni?

Så skönt med fredag, att veta att jag inte behöver ställa klockan utan kan sova så länge
som jag vill i morgon.
Vi har inga fasta planer för lördagen, det blir kanske en tur ut på landet för att fika hos
David och Camilla.

Kommentarer
Postat av: peter smedby

fan vilken skit blogg! hahahah

2008-12-12 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0