Ensam

L-P är på väg mot Solvalla för att äta middag där innan han fortsätter mot Råsunda för att
se kvällens fotbollsmatch Sverige - Portugal.
Tyvärr så har vi inte fått fatt på någon biljett så att King kan följa med, han skulle ju gärna
vilja se matchen han också. Det hade ju varit kul om han hade kunnat följa med så att
han hade kunnat berätta för mormor och morfar att han var på plats och såg när Portugal
fick smörj när Emma och han kommer till Portugal till nyår.

Har tittat lite på Sjukhuset på TV3 och jag blir alldeles varm när jag ser hur väl våra läkare
tar hand om sina patienter. Extra varm blir jag när jag hör underläkaren Joel på barnakuten
ta hand om sina små patienter, han är precis en sådan doktor barnen behöver möta när
det har hänt något läskigt. Han pratar så fint med barnen och gör dom trygga i det läskiga.

Fyllebilder på FB? Jag måste säga att jag blir förvånad ibland när jag ser vilka bilder folk
lägger upp på sig själva och andra. Eftersom det är ett offentligt forum så bör man nog vara
lite restriktiv med vad man lägger upp och ha lite koll på vilka bilder man blir taggad på.

"Det verkade bara krångligt"
Det är förklaringen till att Clara, 105 år, fortfarande är oskuld.
Hon bestämde sig när hon var 12 att hon inte skulle ha sex och har levt efter det.
Det är klart, har man inte fått smaka Polly så saknar man inte att vara utan Polly.
Det är väl kanske samma sak med sex, vad vet jag.

Dags att tömma tvättmaskinen och hänga tvätten.



Kommentarer
Postat av: Ida

Du,Underläkaren Joel e ju het :) Jag sitter fastklistrad varje vardag 19.30 för att få en glimt av honom... Toaläsning,du är rolig...

2008-10-11 @ 19:33:23
URL: http://innebandynorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0