Härlig höstdag

Vilken härlig dag!
Gullan och jag gick en promenad i det härliga vädret, så skönt att komma ut.
Jag har ju varit så otroligt dålig på att ta mig ut ett tag nu, promenerar inte så
mycket som jag skulle vilja göra.
Måste ta och sparka igång mig själv igen tror jag.
Idag blev det i alla fall en promenad på 8.600 steg, skönt.



Såg precis att Sirius fick stryk av KAIS Mora, matchen slutar 7-7 och 4.30 in i
förlängningen sätter KAIS segermålet.
Det betyder att om Årsta besegrar Sundsvall hemma leder dom div 1 Norra.
Hade inte Maria och Summay varit hemma så hade jag nog kunnat tänka mig
att ta en tur till Allianshallen för att se Årsta spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0