Livstid och mys med en härlig kille

Idag fick han sin dom, Anders Eklund.
Livstid betyder att ingen tjej behöver vara rädd för att träffa på just den hemska mannen.
Tyvärr så finns det ju andra som går lösa där ute, vi läser alldeles för ofta om dom.

Vilken härlig dag det blev, underbart höstväder.



Vi fick så fint besök på jobbet idag.
Vår Pernilla kom och visade upp sin lilla Alex som hunnit bli sex veckor gammal, stora pojken.
Jag måste erkänna att jag var ganska så snabb på att lägga beslag på den lilla finingen så
jag kunde få sitta och gosa en stund.
Dom är ju så helt underbara så det gör ont i magen att titta på dom.
Tur att jag är immun mot graviditetsviruset.



Om nu någon undrar....
Nej, jag har fortfarande inte fått någon klarhet vad gäller jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0