Lördag på fredag

Det känns som att jag ligger en dag fel.
Det har varit lördag för mig hela dagen eftersom jag inte klev upp i ottan och åkte till
jobbet utan fick sova åtta timmar och vakna hyfsat utvilad.

Måste erkänna att det var ganska skönt att inte åka till jobbet idag, skönt att inte
behöva sitta där och fundera över vad som händer och inte händer.

Maria och Sumay åkte hem med 18-tåget.

Jag måste säga att det blir väldigt tyst och tomt när dom lämnar huset.

På alla sätt och vis..............

I morgon är det dags för match igen, bortamatch mot Jönköping.
Jönköping har börjat med tre förluster så dom är nog taggade, dom lägger sig nog
inte ner i första taget. Zebban vill väl heller inte släppa in för många bollar från sina
gamla lagkamrater.

Tittade på "Doobidoo", där var Kenneth Gärdestad med och tävlade och man sjöng
den här underbara låten:



Ted Gärdestad - Come give me love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0