Skulle inte tro det

Skulle inte tro att ni någonsin får se sådana här skor(?) på mina fötter




Undrar vad Victoria Beckham fick för att visa sig i något sådant.
Och hur kommer man på tanken att göra något sådant, men det är klart att Antonio Berardis
har ju fått mycket publicitet genom detta.

Söndag kväll, och jag har inte varit utanför dörren.
Det har ju regnat nästan hela dagen och jag har inte haft någon anledning att ge mig ut.
L-P gick ut i regnet och kom hem med kyckling som han lagade till, så gott.
Det var länge sedan vi åt kyckling, med sådan där god tjock champinjonsås till.

Har funderat lite på det här med min blogg idag.
Den har ju blivit som min mycket offentliga dagbok, det händer ju att jag skriver saker här
som jag inte pratar med någon om. Saker som känns för personliga att prata om.
Och ändå skriver jag ner det här av någon anledning.
Det känns ibland bra att sätta ord på mina känslor, att få dom ur mig.
Att jag sedan inte har en aning om vem det är som läser detta känns konstigt,
men jag har ju faktiskt ingen aning om vilka ni är som kikar in till mig.

Ni kan väl ge er till känna på något vis.........



Stöd min insamling på Rosa Bandet 


Klicka gärna på bannern ovan och hjälp mig hjälpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0