Sovmorgon och möte med pojkarna

Det blev sovmorgon i morse, L-P ville gärna sova en stund längre i morse efter att ha
varit på mässa, ätit god förstärkt middag och tittat på Lena Ph.
Jag gnäller över att det är jobbigt att åka så tidigt med tåget, men jag måste ju erkänna
att det är bra mycket behagligare att åka den tiden. Idag åkte vi en timme senare och
det betyder ju att det bra mycket mer folk med på tåget. Gillar inte när det är så trångt
och bökigt så jag åker nog hellre tidigare även om jag inte gillar att gå upp.

Prata lite med facket idag, fick prata av mig lite om hur allt fungerar just nu.
Det är mycket som kunde skötas på annat sätt,
fullständig förvirring på jobbet för mig just nu.

Var på möte med Storvretadagarna i kväll, första efter evenemanget.
Kul att träffa killarna igen, vi har varit ett bra gäng som jobbat tillsammans.
Jag hoppas att killarna vill fortsätta nästa år också, slutar dom så slutar jag också.
Orkar inte med att börja om igen med helt ny styrelse, då får det vara slut för mig också.

När vi kom hem idag så väntade Maria med nygjorda langos.
Så otroligt gott!

I morgon väntar farmor Fannys begravning.
Det kommer att bli jobbigt, men farmor fick ett långt liv.
Tänk att ha varit med i 99 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0