Ännu en vecka utan besked

Jag har fortfarande inte fått något besked om vad som kommer att hända med jobbet.
Det börjar bli lite tröstlöst att gå här och vänta, får jag inte jobb så måste jag ju börja
planera vad jag ska göra med mitt liv.
I nästa vecka ska jag i alla fall ut på turné, skönt att komma bort från glashuset några dagar.

I helgen då, vad händer?
Har inga som helst planer för lördagen, Marc spelar på 19 med Linda men jag vet inte
om jag åker in till det. Har ju hört dom två helger i rad nu. Då skulle det vara roligare att
följa med honom direkt efter den spelningen när han springer bort till Katalin för att spela
med Bucks Combo. Vet inte hur länge sedan det var jag hörde det bandet.
Tror dom återuppstår för en kväll bara, det är någon fest dom ska spela på.
Vad jag förstår så ska Soulpack också spela på festen.
Synd att jag inte känner den som har festen......

Först ser jag ju fram mot att få sova i morgonbitti, L-P ska in till Allianshallen på fm och
träffa tränarna för damlaget men jag kan ju sova vidare då. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0