Idag stod vi helt stilla

Idag stod vi helt stilla med pendeln i minst 30 minuter, naturligtvis bara en lite bit
från stationen i Upplands Väsby. Surt att sitta så nära och ändå så långt bort......
Tågklarerarna hade tydligen helt blanka skärmar så dom hade ingen som helst
aning om vart tågen befann sig, då är det ju ganska skönt att veta att alla tågen
står stilla trots allt så det inte kommer något rusande på vårt spår.

Nu glömmer väl inte att hjälpa mig hjälpa?
Klicka här och lämna ett litet bidrag, vi får ju våra närvarobidrag den här veckan så
vi kan gott vara lite generösa.

Trodde på en ljusning på jobbfronten, men jag vet inte.
Tror inte det mötet kommer att ge det resultatet som jag skulle önska.

I morgon bitti flyger jag ner till Helsingborg, dags för ännu en tidsstudie.
Vem vet, det kanske blir lite turande på kvällen.
Vi får väl se hur trötta vi är efter att ha klockat hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0