Kulturnatten

En lugn dag, precis vad jag behövde.
Emma och King kom ut en sväng dom också, så jag fick en anledning att göra kokoskakorna
som King tyckte så mycket om.
Maria och Summay åkte in till stan  på em för att ta del av en del av utbudet under Kulturnatten,
som ju startar redan på dagen.



Jag ska ta mig en tur in till stan jag också, men jag orkar inte leta bland allt som finns att
titta på. Jag går direkt till Katalin och kollar in brollan, som spelar med Linda Malmström.

Tur att jag inte springer ute i skogen så mycket, det vore inte kul att möta en sån här.
Kanske inte så stor risk runt där jag bor, men man vet aldrig....
Lika bra att hålla sig borta från skogen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0