Peter Stormare, hoppsan

En lite rolig grej hände när vi satt på Bromma igår morse och väntade på vårt flyg till
Ängelholm. Några män kommer och sätter sig en liten bit ifrån oss och jag ser att den
ena av dom är Peter Stormare.
En liten stund senare skulle jag gå och säkerhetskissa innan det var dags att kliva på
planet och passerar då männen. Helt plötsligt snavar jag på en utstickande fot och
sträcker ut handen för att ta mot mig. Vems knä tror ni att det var jag lade handen på?
Jodå, naturligtvis hamnade min hand på Stormares knä.
Jag ber om ursäkt och han menar att det är hans stora fötter som är i vägen, det var
inte mycket mer med det.
Förutom att mina kollegor försökte få det till att jag tallade på Stormares knä med flit.
Men det kan jag säga, hade jag försökt göra det så hade det aldrig blivit lika bra som
det blev nu.
Nu kan jag ju på allvar säga att jag stött på Peter Stormare :o)



Vi åkte kustvägen från Helsingborg idag och åt lunch i Mölle på ett så vackert hotell,
hotell Kullaberg. Dit vill jag åka och stanna några nätter, helt underbart ställe.



     

För mig som inte är van att vara ute och resa med jobbet så här så har det varit en ovanlig
vecka, att vakna upp på olika hotellrum. Nu är det skönt att vara hemma, att få krypa upp i
soffan och bara kolla på TV. 
Vi har ätit gott, svenska kräftor som var goda men tyvärr ganska små.

Inga planer för helgen förutom innebandy på söndag kväll, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0