Tillbaka på jobbet

Tillbaka på jobbet igen efter en dryg vecka hemma, först sjuk och sedan ledig.
Det känns väldigt underligt att sitta där och inget veta om vad jag ska jobba med
om en månad. Om jag har något jobb kvar eller om jag blir utsparkad.
Utsparkad från den tjänsten jag har nu blir jag ju, men får jag någon annan?
Och vad händer om jag inte får någon av dom tjänsterna jag har sökt?

Måste ju säga att just nu påverkar jobbet min hälsa negativt.
Det känns som att jag sitter i en glasbubbla och alla andra lever sina normala
liv runtomkring mig. Märklig känsla.

Nog om det, idag har vi firat födelsedag här hemma.
King fyller år idag så Emma och han kom ut och åt middag med oss och så
käkade vi naturligtvis tårta.
Skickade med dom den halva tårtan som var kvar, bättre att dom äter upp den
än att jag moffsar i mig den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0