1-1

Vilket underbart väder det har varit idag, det var så otroligt skönt när jag gick
till tåget. Jag blev så varm att jag fick ta av mig kappan och bära den.

Och vilken svettig kväll det blev.
Tyvärr så var det AIK som kan åka hem med ett leende på läpparna i kväll
efter att ha besegrat Storvreta. Det behövdes straffar för att avgöra matchen
och där var inte "mina" pojkar så lyckosamma.
Det var svårt att se att dom hade övat straffar hela veckan.

Det var i alla fall en härlig stämning i Fyrishov, 2206 personer på läktarna.
Av dessa 2206 fanns det ju ett flertal supporters till det gästande laget.
Det är intressant att se hur en del supporters lägger ner mer energi på
att hata moståndarna än att älska sitt eget lag.
Att höra dom skrika könsord och se dom göra obscena gester är inte trevligt.

Än är inte detta över, det står bara 1-1 och vi tar AIK i Solnahallen på tisdag.
Men då måste alla spelarna vara med i matchen, idag var det flera spelare
som inte spelade på den nivån vi vet att dom kan.
Vart tog tex Hannes och Kim vägen?

Äntligen sovmorgon!
Så otroligt skönt det ska bli.

Kommentarer
Postat av: edde

Nu drar jag till fjällen. Hoppas man kan räkna med ett par SMS från Solnahallen på tisdagkväll.

2009-04-03 @ 23:42:08
Postat av: Ida

har sagt det förr,och säger det igen,sådan "supporters" är ju dumma i huvudet.

2009-04-04 @ 12:18:54
URL: http://innebandynorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0