Besök på Kasper



Idag har jag varit på Kasper, det var en evighet sedan jag var där.
Vet inte om det var ett gott tecken att killen i baren kände igen mig, det kan ju förstås
bero på sällskapet jag hade.
Jag träffade Hasse som jag jobbade med i ett par år tidigare, vi har inte setts på
snart ett år så det var riktigt trevligt att sitta och prata en stund.
Många roliga episoder från tiden när vi var Pabloiter, så mycket kul som hände.
Bartendern skickade med hälsningar till alla andra gamla Kasperianer.

L-P hade shoppat idag, en Wii Fit.
Nu ska här tydligen tränas hemma i vardagsrummet, vi får väl se hur det går med det.
Min Wii-ålder var i alla fall minus sju mot min riktiga ålder, det låter väl bra?

Det finns massor med godis kvar i äggen på jobbet, hur ska vi klara det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0