Bilder från förr



Jag blev så otroligt glad idag när min kusin skickade några gamla bilder på
mig och min familj, bilder som min morbror har tagit.
Visst är vi väl fina?

Idag har jag varit ute i trädgården och jobbat lite.
L-P har klippt ner en massa träd och jag har slitit och släpat med alla j-a
grenar som skulle släpas bort till den stora högen som börjar samlas ihop
på allmänningen. Solen lös med sin frånvaro till att börja med men bestämde
sig för att kika fram när vi nästan var klara.
Så skönt att vara ute ett tag, även om jag inte njöt av själva arbetet.

Har fått en otrolig huvudvärk nu, tror det får bli tidigt i säng så jag får försöka
sova bort den. Inte kul att åka till jobbet om jag känner mig så här.

Funderade över om jag skulle beställa Alex Schulmans bok "Skynda att älska",
där han skriver om sin pappa. Men jag tror jag ska spara på det, det kanske
fixar sig på annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Maya

Ååå, vilken fin bild!

2009-04-06 @ 08:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0