Duktiga tjejer och nakna japaner

Bra jobbat, tjejer!
Att besegra Brasilien med 3-1 är ju hur bra som helst!
Och dessutom i första matchen på nya nationalarenan, Gamla Ullevi.

Dom svenska herrarna besegrade Finland med 9-7 i World Challenge.
Matte Samuelsson gjorde två mål för Sverige och Hannes Öhman var riktigt het
i Finlands lag, tre mål från hans klubba.

Utanför Skurup i Skåne väntar man en invasion av japaner, nakna sådana.
Nakenhotellet i Hylteberga väntar på att dom japanska turisterna ska komma för
att få springa näck. Var och en blir salig på sin tro, jag är bara glad om jag slipper
dela boende med en massa nakna människor.
Tänk er att sätta sig till bords för att äta middag, hur ser det ut?
Tror att jag skulle hålla mig borta från boulebanan också.

Jag skulle vilja att det kom hem någon till mig och putsade alla fönster, spolade
av altanen och oljade in den, snyggade till markiserna och fixade lite snyggt i
rabatterna. Kan nog komma på något mer, men det här kan räcka som en start.
Någon som är sugen?

Skulle vilja sitta och njuta i solen hela dagen i morgon, men jag är rädd att jag
inte kommer att få göra det. Ska jag vara konvalescent ett tag så är det ju en
del som måste göras innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0