Fram med kvasten!

Såja, nu har jag jobbat klart för idag.
Eller det är väl snarare så att nu ska jag börja jobba här hemma, det finns väl en del
att ta itu med är jag rädd.
På söndag får vi gäster som inte varit hos oss tidigare, det betyder ju att då måste
man städa hela huset. Det ska väl tittas överallt kan jag tro.
Jag har ju redan plockat fram kvasten inför resan idag, så jag kan ju använda den.



Tror det är bäst för alla påskkärringar att dom kommer snart, innan jag har ätit upp
allt godiset själv.
Kom precis på varför jag sitter med näven i skålen hela tiden, jag har ju inte ätit någon
frukost idag. Rullade direkt ur sängen till köksbordet för att börja jobba.
Antar att jag får något att stoppa i magen när L-P kommer hem, han är inne hos David
och byter till sommardäck på bilen.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Vad kul att du följer bloggen :)

Jag ska börja följa din också :)

2009-04-09 @ 16:44:07
URL: http://diarybyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0