Vilken värvning!

Vilken värvning!
Kul att Fredrik Holtz valt att komma till oss i Storvreta, han är så välkommen..
Jag blir lite orolig för ekonomin, men jag utgår från att styrelsen har täckning för
detta i budgeten.
Fredrik ska tydligen vara på plats i Fyrishov i morgon för att följa andra semifinalen
mot AIK. Roligt att han kommer och ser när vi tar ett steg närmare Globen.
Jag ser fram mot ett fullsatt kokande Fyrishov, ni som inte befinner er i Uppsala kan
följa matchen på TV4 Sport kl 19.00.



Kul att Balrog vann andra semifinalen mot Warberg, nu står det 1-1 i den serien.
Matchen slutade oavgjort och gick till förlängning, efter drygt sex minuter blir Balrogs
Mikael Karlsson stoppad på felaktigt sätt och domarna ger Balrog en straff.
Jag skrek rätt ut när jag hörde på webradion att Örjan verkade vara den som skulle
lägga straffen, jag visste ju att om Mikael Karlsson skulle få möjligheten så skulle
han sätta den i mål. Mycket riktigt, Mikael sätter straffen och Balrog vinner matchen.
Kul att Balrog orkade komma igen efter att ha blivit mosade i förra matchen. 

Så har vi då tagit det tråkiga beslutet att ställa in årets Storvretadagar.
Det finns tyvärr inget annat att välja på i det här läget, vi får hoppas på att nya
krafter tar över staffettpinnen och gör något bra nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0