Jakten har börjat

Jakten har börjat, jakten på nya utemöbler.
Vi åkte en sväng efter jobbet och tittade i några affärer, men vi hittar inget vi vill ha,
Det får bli en tur på söndag också verkar det som, nu när vi inte får gäster som vi
hade räknat med.
Åkte bil från jobbet till Uppsala idag, trevligt med en pratstund på vägen hem.
Det där med baksätet verkar vara mest snack.......

Några av mina kollegor skaffade sig en sparbössa för något år sedan, dom köpte
delar i en travhäst. För några dagar sedan så var hästen med i ett lopp på Axevalla
och föll ihop mitt i tävlingen, man tror att den dog direkt.

Den här killen visste inte vem det var han gav sig på.

Eventet som Emma var med och ordnade på Flustret i kväll verkar ha gått bra.

Jag är så otroligt trött så jag ska försöka släpa mig till sängen nu, om jag ska
orka gå på Hijazz i morgon så finns det inget annat att göra.


Kommentarer
Postat av: Maria

Med tanke på vad vi pratade om tidigare, du vet vad som är "trasigt" så kändes det inte som ngn idé...

Jag väntar till efter renoveringen :)

KRAM!!

2009-04-17 @ 07:14:43
Postat av: JA

- Den här killen visste inte vem

det var han gav sig på.



Tycker du det var kul?

Lika kul när en kvinna våldtas?



2009-04-17 @ 12:02:48
Postat av: Mona

JA -

Var ser du att jag tyckte att det var kul?

Jag konstaterade bara att det gick inte riktigt som han hade tänkt sig.

Båda kommer ju att få sitt straff så rättvisa är väl skipad.

2009-04-17 @ 12:12:33
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0