Strul

Lunch på Tomteboda med två av mina kollegor från Support, Gun och Johanna.
Kul att träffa alla, jag var in en sväng och hejade på dom andra också medans
jag väntade på att tjejerna kunde gå iväg och äta.
När jag skulle gå över till Tomteboda stack klacken till skon iväg, det var bara att
byta till promenadskorna och klafsa runt i dom hela dagen. Nu måste jag komma
ihåg att ta med mig skor i morgon bitti, tror det får bli ett par med klack.

Nordea har problem med sin hemsida så det var struligt att få iväg räkningarna.
Tyvärr så är det väl inte ett giltigt skäl att slippa betala, men det verkade som att
dom gick iväg i alla fall.

Så otroligt sugen jag blev när jag såg det här, rabarberna har börjat komma upp
så det dröjer väl inte för lång tid innan vi kan börja njuta.

En dag kvar att jobba, har massor som måste bli klart i morgon och så gäller
det att jag kommer iväg i tid från jobbet också. Måste ju hinna in hemma innan
jag ska "checka in" på sjukhuset. Det gäller att det inte är strul med tågen som
det var idag, så otroligt frustrerande att stå i Upplands Väsby och få höra att
tåget är inställt.


Bonton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0