Trött som en gnu

Jag är trött som en gnu men det går inte för sig i kväll.
Vi ska ta oss till Hijazz och lyssna på Linda Brandemark & Red valley band.
Kommer jag väl dit så vet jag ju att jag kommer att pigga på mig när det börjar bli
dags att dansa, jag har ju svårt att låta bli.
Har ni inget bättre för er i kväll så kan ni ju hålla lite koll här, rätt vad det är så dyker
jag kanske upp framför kameran.

Jag erkänner, jag hjälpte honom att bli först med 1.000.000 twittrare.
10.000 malariamyggnät är ju inte helt fel.

Tror ni Katrin kommer lära sig att visa respekt för andra?
Antagligen inte eftersom hon inte tycker att hon behöver följa samma regler som
alla andra människor.

I morgon är det dags för Globen och SM-finalerna.
Heja Falun och Warberg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Finns en och annan som håller stilen, men du får nog vara inställd på mera funktionellt klädda läkare när du är på sjukhuset, tyvärr..

2009-04-17 @ 22:01:59
URL: http://fredagsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0