Värre med en greve?

Är det värre att fösöka döda en greve än en "vanlig" människa?
"Medieprofilen" har ju tydligen blivit släppt, misstankarna mot reklammannen har
försvagats enligt polisen.
Jag undrar hur rökt han är nu, oavsett om han blir helt friad eller inte så har hans
namn nu blivit sammankopplat med mordförsök. Det var ju inte så svårt för mig att få
fram vad han heter och vad han pysslar med, för folk i branschen är det ju naturligtvis
ännu lättare.

Så händer det igen, en tjej föder barn utan att ha vetat om att hon var gravid.
Här stack killen iväg och köpte snus, när han kom hem igen stod tjejen där med ett
nyfött barn i famnen och dom hade inte haft en aning om vad som skulle ske.
Jag frågar igen, hur kan det vara möjligt att vara gravid och inte märka det?

Blir lite nyfiken på boktipset.se, en ny hemsida där man kan kika in i andra bokhyllor.
Det låter som en kul idé, får testa den sidan när jag kommer att ligga hemma och vara
sjukskriven.

I morgon ska jag vara uppe på sjukhuset hela dagen på inskrivning, träffa läkare och
narkos mm. Gissar att jag börjar bli skitnervös när jag kommit så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0