Naken-Janne, helt otroligt

Har fotbollsgäster hemma, Emma och King är här och kollar Champions League.
Något gott har det med sig i alla fall att skaffa en massa TV-kanaler.

Idag är den officiella utgivningsdagen för Alex Schulmans bok som jag fick av
honom förra veckan och han verkar ha fått fin press, bla här i UNT.
Själv har jag inte hunnit läsa klart boken, har bara läst några kapitel men jag
kommer ju snart ha gott om tid att läsa.

Robert Aschberg och Gert Fylking är ju ute på vandring genom Sverige för att dra
in pengar till cancerforskningen. Igår var dom i Uppsala och idag har dom tydligen
vandrat vidare till Östervåla. Jag trodde att Sussie skulle vara hemma och ta mot
dom, men hon missade tydligen det.
Igår så hade dom tydligen sällskap av "Naken-Janne" en bit på vandringen,
han var väl tvungen att avbryta så att han inte förfrös lilla pillevicken helt eftersom
han envisas med att springa utan byxor.
Är det inte straffbart att blotta sig så?

I morgon måste vi försöka komma iväg och titta efter nya möbler till uteplatsen.

Kommentarer
Postat av: Magda

Sjuka människor struntar nog i att det är straffbart ...



Att han aldrig ger sig *Suck

2009-04-20 @ 17:21:50
URL: http://magda.nu
Postat av: Kunnig

Är det inte straffbart att blotta sig så?



Lilla vän. Strix television gjorde Tv. Att blotta sig är något helt annat.

2009-04-24 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0