Snuskgubbe

Såja, då är deklarationen inskickad.
Det kommer att bli en påfyllning i plånboken till sommaren, men det beror ju på
att jag betalar en förmögenhet varje månad för att kunna ta mig till jobbet.

I min enfald hade jag trott att jag skulle få njuta av solen idag, men som vanligt
var det en massa annat som behövde göras. Svärmor skulle gratuleras och
innan dess så skulle fönster tvättas, det måste ju göras nu eftersom jag inte är
tillåten att göra sådant på ett tag from onsdag.

Vilka snuskgubbar det  finns!
Den här hade en väska med en kamerautrustning som kunde fjärrutlösas,
den bar han med sig ute på stan och tog bilder upp under tjejers kjolar.
Sjukt eller?

Jag behöll trosorna på idag, trots att Kitty Jutbring tycker att gå troslös är ett sätt
att fira Vaginadagen.
Det kan ju vara riskabelt, om man nu skulle träffa på någon snuskgubbe med en
kamera i väskan. Men det kanske inte finns så många sådana här i Storvreta?

Hoppas jag har tänkt på allt som måste tänkas på nu när jag ska vara borta från
jobbet ett tag. Har försökt uppdatera alla rutinbeskrivningar men det dyker säkert
upp något i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0