Dålig karaktär? Jag?

Möte nästan hela dagen både idag och i morgon, det är inte riktigt i min smak.
Men så är det, möten tillhör jobbet så det är bara att bita ihop och hänga med.

Igår visade jag verkligen vilken dålig karaktär jag har.
Vi åkte in till Gränby Centrum när vi kom hem från jobbet och gick in för att se
hur det ser ut på Coop efter ombyggnaden. Jag kände hur det var en kraft som
slet och drog i mig, och vad får jag se?
Smågodis för 39.90!
Vem kan motstå det? Inte jag i alla fall!
Det blev en påse på ca 500 g, men jag kan stolt berätta att jag ännu har mycket
kvar i den.  Vi får väl se hur lång tid det tar tills jag inte kan motstå frestelsen
utan sliter fram påsen och mular i mig allt på en gång.

                        

Micke Karlsson, vad ska man säga?
Jag hoppas att allt löser sig så att vi kan få se Micke spela, han är ju trots
allt en begåvning på innebandyplanen. Att han sedan har svårt att ha full
koll på det runt omkring innebandyn är en annan sak, men man tycker väl
kanske att han snart borde växa upp och nöja sig med att skapa rubriker
för det han gör på planen och inte vid sidan om.

*     *

Ibland får man mer än vad man hade tänkt sig.
Kommer dom flingorna få ett uppsving i försäljningen nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0