Fredag

Fullt upp på jobbet och ingen sallad till lunch, idag blev det riktig mat.
Svettades en stund i Uppsala innan det var dags att ta mig till Fyrishov för
att se på träningsmatch mellan Storvreta och dom finska mästarna SSV.
Det blev en mycket bättre match än den förra jag såg när dom spelade mot
det andra finska laget, SPV. Nu kändes det som en riktig match, med nerv
och ordentligt spel.
Jag tror det kommer att bli en kul säsong, vi har ett bra lag och så en hel
hög med duktiga spelare i U-laget som kan hoppa in när behov finns.

          

I morgon måste väl dammsugaren fram en sväng men mer städning än så
lär det inte bli, för sedan bär det av mot Stockholm och Maria. Jag har inte
varit hemma hos henne sedan jag hjälpte dom flytta in i lägenheten så det
ska bli kul att se hur dom har det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0