Gå och lägg dig!

Nu måste jag nog säga till mig själv på skarpen,
det håller inte att sitta framför datorn och hänga i stället för att gå i säng.
Inte nu när vardagen är här igen, då duger det inte att sitta här och nattsudda.

Tänk om man kunde ligga så här och sova:



Hörrni, vad är det som händer egentligen?
Ungdomar som dödar varandra, varför sker det?
Svartsjuka och kontrollbehov, så tråkigt att unga med hela livet framför sig
ska hamna i situationer där den enda utvägen är att döda en annan människa.
Hur kommer man fram till att det är det enda alternativet?

*     *

Jag hade tänkt åka till Allianshallen och kolla in säsongens första innebandy,
men inte sjutton kom jag iväg. Blev sittande här hemma till ingen nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0