Med trötta ögon

Jag är ordentligt trött i ögonen nu, första dagen med progressiva glasögon
är snart över så jag får vila dom en stund.
Fram mot eftermiddagen så kändes det ganska ok, men nu på kvällen
känner jag att jag har ansträngt ögonen mer än vanligt.
Men snart har jag väl vant mig, får jag hoppas.



Ny besked igen på jobbet, vi får se hur det går den här gången.

*     *

Heja Sverige!
Det blev ju en bekväm seger för våra svenska fotbollsdamer i EM.
Ser fram mot att följa tjejerna genom turneringen.

*     *

Ibland funderar man över hur tjejer funkar.
Vad är det som har fått sju kvinnor att skaffa barn med den här mannen?
Och varför tror den här åttonde(?) kvinnan att något ska ha förändrats
vad det gäller hans sätt att vara pappa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0