När ska jag sola?

Hade tänkt mig att den här sista helgen på semestern skull jag få ligga
och njuta i solen, men inte då.
Här ska ju målas fönster, och målar man fönster så innebär ju det att
man måste putsa dom också. Och det faller ju av någon anledning på
min lott att göra det.

Idag fick vi fikabesök av Lena, jättekul.
Hon hade cyklat ut från stan, ville väl kolla in lite hur det ser ut här ute
numera. Tänk att dom bott i stan i flera år nu, tiden går så jädra fort.
Vi tillbringade så mycket tid tillsammans när barnen var små, men
nu ses vi sällan. Tyvärr blir det ju så, men vi får väl ta oss i kragen.

Lite senare fick vi ytterligare besök, Marc och en av killarna i bandet
kom förbi. Dom har en spelning vid Ekeby kvarn i kväll och passade på
att komma för en fika när dom satt upp lite instrument där borta.
Vi får se om vi tar en promenad i kväll och kollar in festen.

Nu ska här grillas, Emma är här för att hämta Elliott och hon ville äta
något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0