Orkar folk sexa i värmen?

Vad sysslar folk med i värmen?
Att döma av hur folk kommer in på min blogg via sökningar på Google mm
så är dom stora intressena just nu:

- att baka langos
- att titta på nakna tjejer och bröst
- att masturbera

Jag är ledsen att jag inte kan hjälpa till så mycket med detta.
Jo, langosreceptet har jag ju haft ute ett par gånger men dom som är
ute efter något att sexa till det hela med går nog besvikna härifrån.
"Mymlan" har sex som veckans bloggtema, gissar att man där kommer
att få bättre tips än min blogg.

Att skriva om sex funkar kanske i en anonym blogg, men jag skulle
nog ha svårt att berätta för er när och hur det händer saker här.
Så, min blogg kommer att fortsätta med att inte vara så värst
sexuellt upphetsande är jag rädd.
Eller det är jag snarare glad för :o)



Ännu en Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0