Sallad ut genom öronen

Undrar om jag håller på att bli sjuk?
Den här veckan har jag ätit sallad till lunch i tre dagar, idag valde jag det
framför att äta pannkaka. Nästan så att jag måste ta tempen.

*     *

Tänk vad bra att ha pappa som rektor, allra helst om man inte har så bra
betyg. Känns det seriöst att pappa ändrar ett streck till MVG?
Antar att killen blev glad när han såg betyget, men nu är det nog inte lika
kul längre.

*     *

Igår släckte jag för natten kl 21.46, så tidigt har jag inte gått i säng på dom
senaste 300 åren. Men var jag piggare i morse när jag vaknade?
Inte ett dugg, precis lika trött som vanligt.
Inte hjälpte energimassagen jag fick på lunchen heller, det är ju bara skönt
och gör mig trött.
                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0