Ser klart

Tänk vad med pengar vi hade haft om vi inte skaffat några barn.
Dom där tre miljonerna, vad hade vi kunnat göra med dom?
Vi hade kanske varit rika med pengar men fattiga på annat sätt,
inte skulle jag bytt ut mina barn mot dom pengarna.
Eller skulle jag det?
Skärpning nu, klart att jag inte hade gjort det.

Att lägga sig vid tågspåret för att sova ruset av sig är inget att
rekommendera, alla kan ju inte ha samma tur som den här mannen.

*     *

Nu är nästan alla fönster fixade, vi spar på dom i garaget till nästa helg.
Vi vill ju ha något roligt att göra då också.
En fördel med att fönsterkarmarna blivit målade är ju att nu har vi rena
och putsade fönster också. Det var inte en dag för tidigt kan man säga,
nu kan man ju se ut genom klara rutor.


Vi har haft Elliott på besök under både lördagen och söndagen, det har varit

riktigt mysigt att få ha hand om honom.


Nu väntar allvaret , tågbiljetten är inköpt och i  morgon är det dags att ta

Upptåget igen.
Vart tog dom här fyra veckorna vägen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0